Gdz Elektrik olarak İzmir ve Manisa’da milyonlarca müşterimize hayat için enerji dağıtıyoruz. Müşteri memnuniyetini odağımıza alarak Şikayet ve Talep bildirimlerinde yer alan kişisel bilgileri gizli tutarak en doğru, hızlı, tarafsız ve mevzuata uygun şekilde çözmeye devam ediyoruz.
Şikayet ve Talep bildirimlerinizi 7 gün 24 saat aşağıdaki kanallardan bizlere iletebilirsiniz:
Gdz Elektrik’e ulaşan tüm şikayet ve talepleriniz müşteri temsilcilerimiz tarafından titizlikle incelenir ve kayıt altına alınır. Bu kayıtlar için size özel bir başvuru numarası oluşturulur ve SMS yoluyla tarafınıza bilgi verilir. Başvuru numarası ile Çağrı Merkezimizden (186), web sitemizde yer alan “
Başvuru Sorgula” bölümünden ya da Müşteri İlişkileri Merkezlerimizden başvurunuzla ilgili süreci takip edebilirsiniz.
Şikayet ve Talep süreçleri sonuçlandığında, tercih ettiğiniz dönüş kanalı ile işlem sonucu tarafınıza bildirilir.
İzmir ili; Aliağa, Balçova, Bayındır, Bayraklı, Bergama, Beydağ, Bornova, Buca, Çeşme, Çiğli, Dikili, Foça, Gaziemir, Güzelbahçe, Karabağlar, Karaburun, Karşıyaka, Kemalpaşa, Kınık, Kiraz, Konak, Menderes, Menemen, Narlıdere, Ödemiş, Seferihisar, Selçuk, Tire, Torbalı, Urla ilçelerinde, Manisa ili; Ahmetli, Akhisar, Alaşehir, Demirci, Gölmarmara, Gördes, Kırkağaç, Köprübaşı, Kula, Salihli, Sarıgöl, Saruhanlı, Selendi, Soma, Şehzadeler, Turgutlu, Yunusemre ilçelerinde elektrik arızası, sokak aydınlatma arızası, elektrik direği ve trafo hasar bildirimi, hizmet belgesi sorgulama vb. gibi tüm müşteri hizmetlerini 7 gün 24 saat gerçekleştirebilirsiniz.
Siz değerli müşterilerimizin görüş ve istekleriyle, sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için tüm iş süreçlerimizi iyileştirip geliştirmeye ve hayat için enerji dağıtmaya devam ediyoruz.
Şikayet ve Talep Başvurusu